tirsdag 15. mars 2011

Samling med Team BK Triathlon - Ridley

Laget hadde samling i Kongsberg i helgen. Vi startet opp med terskeltester på sykkel på SENSE lørdag morgen. Hadde satt opp meg selv tidleigere på lista denne samlingen, i noevember testet jeg meg selv til slutt. Da var beina rimelig døde etter 4-5 timer rett opp og ned. Rimelig fornøyd med egen test. Terskel på 265 Watt. Det er nesten der jeg var ETTER 1 uke på Playitas i mars ifjor. Med 2 uker der nede i april så er det store muligheter for forbedring før sesongstart. Målet er 300 + Watt, da er jeg tilbake på 2007 nivå.

Vi svømte på kvelden. Kjørte 3x300m test. Den var ikke så bra for min del. 4:54-5:00-5:02 er dårligere enn både i januar og februar. En trøst at jeg følte meg rimelig sliten. Var en kamp hele testen igjennom. Men det har gått tungt i bassenget lenge nå, så må nok evaluere treningen der litt. 14 dager på Playitas med svømming hver dag i 50m basseng bør kanskje hjelpe litt?

Søndag startet vi med et langt svømmepass. Bjørnar hadde laget et solid program på 4700m. Hovedserie på 200-300-400-500-400-300-200pull. Følte det løsnet litt på den økta. Knuste hvertfall alle de andre bortsett fra Bjørnar:-)

Så var det tilslutt klart for terskeltesting på løp. Litt fremgang å spore, men ikke helt der jeg hadde ønsket å være. Terskel på 15,2km/t på 1,5% stigning. Har en jobb å gjøre på løp ja...

Her finner du video fra samlingen:
http://www.youtube.com/watch?v=pPJij9tsRZA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar