tirsdag 9. november 2010

På samling med Team BK Triathlon - Ridley


Helgen hadde vi sesongens første samling med laget. Så mens fremtidens håp var samlet i Oslo, og Gudmund Snilstveit nesten tok rekorden til gamle Schreuder, var vi samlet med godt mot i Kongsberg.

Som "lagleder" ble det endel jobbing på meg, iom at jeg tok testene vi var gjennom. Men med den nye gjengen var det bare gøy. Det kommer til å være det viktigste på alle samlingene våre. Ha det gøy, og presse hverandre.

Sykkeltesten min på lørdag var ikke noe å rope hurra for. 240Watt er ikke det. Men jeg syklet på sykkelen til Even, som nok var litt for tight innstilt for meg. Legger ikke så stor vekt på den. Sykkelformen i november bryr jeg meg lite om.

Vi hadde 2 svømmeøkter med Petter Sjødal på kanten og i vannet. Det var lærerikt. Viktigste punkter å jobbe med for meg fremover er: rotasjon av skulder og hofter samtidig, hodestilling og venstre arm som drar over midtlinjen. Vi svømte masse drills for å hjelpe på posisjonen i vannet. De skal jeg legge inn i oppvarmingen på samtlige økter fremover.

Løpetest på søndag hadde jeg større forhåpninger til. Har fokusert på løp siste måneden, og kommet bra igang med terskeløkter på mølla. Achillesen har plaget meg siste uka, men som vanlig mest før og etter trening. Og testen ble omtrent som der jeg håpet å være, 15km/t på terskel på 1,5% stigning. Det er et stykke igjen til god gammel 2007 form. Da testet jeg på 16,4.

Det er mye å jobbe med fremover. Men en slik samling med motiverte lagkamerater gjør susen. Neste samling for laget blir Nyttårsaften. Da skal vi svømme 100x100m:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar